Wednesday, January 5, 2011

entry merepek ~



:: gambar2 utk taun 2010 ::


teringat peristiwa yg berlaku baru2 nihh..
berjalanjalan dgn family..
rindu sgtt

seronok dpt berkumpul ramai2 kt umah nii
sbb bukan slalu kann
tp skali balek mmg gamat larr umah nihh
HAHAHA
sbb nye umah ni bkn besaar sgt kann
biler kumpul ramai2 tuh mmg bestt laahh

tggu raya plak kott baru nak ramai2 lagi camni.. huhu
lagi plakk taun 2010 ni bertambah lagi ank sdara aku
koleksi yg ke 12.. hahaha
ank abg aku yg ke5...AMIRUL ADLI..
hehehe
tah biler lagi acu nk jumpa kau delii
ayah kau bz memanjannggg..ngalahkan menterii
hahahah

ehh , td kann..
aku saje masuk myspace akuu
giler da lama aku tak masukk situuu
laen btol gayanyaa..huhu

tbe2 aku ternampak lar 1 app baru kt ms..
My Visitors...
apa tuh ?
kita bole tau org yg lwt profile kita ke??

skali aku nmpk my visitors tuhh kuaa profile mamat kt bwh niii



2 comments:

  1. heeeeeeeee nii ex acu yg mana pulakk oh ?

    ReplyDelete
  2. aiyakk. ni shin chan laahh. tbe2 jer intai mespes acuu
    aihethim !
    haha

    ReplyDelete