Tuesday, January 4, 2011

HAHA~~


:: aku rindu korg :'( ::

so, biler kau nk keja mira ?
tah laaa. lepak dulu laa.. hahahah
pemalas kau nih !

bia papa asal bergaya~
lupakan sengketa
hidup mesti gembiraaa
lalalala
hidup ini penuh erti buat kitaaa
lupakan segalagala sengketa
janganlah di kenang..
lalalala
inilah kehidupannn
PANCAROBA~~~

hahah
p/s : lirik lagu pancaroba by grey sky morning
suka voc band nih..
cute ! hahaha

yeahh , hidup ni mmg penuh erti..
kita bangkit semula..
lupakan perkara runcing celah gigi uhh

bangkit terus maju ke depann
hehehe



kakak aku tak sehat ,,
cian dia..
biler dia tak sehat , mula laa aku bosan.
takleh nak watpe haa.
online sajer laahh..
huhu

skrg musim tak menentu , so mmg snang saket.
korg jaga kesihatan , jgn buas sgt kuar sana sini.
jadi cam aku , duk umah jer haa..
hahahaha

ehh , pe citer sbnr nih ?
aaarrgghhh
aku tbe2 teringat masa p cameron dgn mmber baru2 nih.

terjumpa laa ex aku disana..
hahaha
lwk jer , sempat lg jumpa2 kann.
makin ensem dia..
aku gak yg sememeh + serabaiiii
agak malu gak laa jumpa dia aritu ,
tp al kisah nya.
dia lg patot malu dr aku sbb dia kantoi
hahaha
dia tnye aku..

sang ex : ex i ada ckp pape ker kt u?
mira : alaaa , biasa laa. baru clash kann. mestilaa citer mcm2
aku pon tnye laak.

mira : da bape lama u couple dgn ex u tuh ?
sang ex : dah 3 taun, masa blaja kt kuantan dulu...
mira : ohh. lama gak uh

ahsal aku kata dia bodo ?
sb dia da kantoi..
masa tu dia couple dgn aku lagi kott..
pastu kitorg clash sb dia kantoi msg dgn awek laen
anta msg tu kt aku..
hahahah

aku yg bodo ker dia yg bodo kt cni ?
damn , hahahah
tp takpe laaa
tu smua kesah lama.
aku da maafkan pon..
aku ni pemaaf tauu..murni sifat tuhh
hahahah

tah laa , aku tak suka nk mrh2 ni..
merajuk2 pon tak suka..
bia laa dunia ni aman..
peace !
haha

glak sorg2 jer aku nih, da lar nyembang sorg dlm nih
hahahaha lg !

siot jer , k laaa
ni jer kott update entry utk harini..

ohh yaa ! aku tak potong rmbut lg..
tp nt aku mesti potong jgkk.
tggu aku upload yer. ahaha

nite bloggie !

muakcssss !

No comments:

Post a Comment