Monday, January 3, 2011

kita kwn k ?


:: org yg slalu aku wc , weee ::

perempuan dgn lelaki..
aku rasa mmg takleh nk kwn rapat "sgt" lahh..
mksud berkawan tuh bkn lah mcm kwn2 kolej ker..
skola ker..
laen tau..
maksud aku mcm slalu contact..
msg2..
ari2 lah wat benda tuhh..

lama2 antara slh sorg tuh msti ada yg jatuh hati..
tak lelaki msti perempuan..
yer..
mungkin ada yg bole bersama maksudnya...
mcm tak bertepuk sblh tgn..
kiranya, dua2 ada perasaan suka sama suka kann..

tp kalo sorg jer yg bertepuk sblh tgn..
yelaa, kalo dua2 skali bkn lah tepuk sblh tgn kann.. haha

msti cam rasa nk tampo aku laju2 jer kann..
entry aku syik citer benda yg sama jer..
hahahahah

bia lahh.. kalo korg meluat siler bgtau aku..
terima kasehh.. haha

so, mmg xde sapa nk feed back aku kann..
da tau lg nk tnye.. hahaha

oke, mmg aku dah give up..
so, better off my way..
berhenti berharapp~~
cewahhh , cam lagu sila on seben lakk..
HAHA.

dah2, tup citer tuh..
esok..ape nk wat haa??

giler kosong hidup akuuu~
xde pengisian lngsung.. hahaha
hidup aku xcam org laen..
yg ke sana ke mari..
ade jer program..
aku takkk~

nasib lar ade tenet kt umah haa. hahaha
kalo x, lg lar cam ape jer aku duk umah.. huhuh
pe lg nk citer heh..

haaaa, lyn lagu screamo..yeahhh
best3..
tuh jer cara aku nk luahkan isi hati aku selaen
menempekkan citer kt blog nih..
huhuhu

u waste my tears now, no more torment.
yeahhhhh! hahaha

aku rasa nk potong rmbut lahh..
mira : kebiasaannya biler dia tension, dia akan mengorbankan
rambut dia xkira apa jua style sekalipon..
hahahaha..yeahhh!
itu yg aku nk watt...
maybe esok kott aku truskan niat aku tuhh..
rmbut aku yg xbersalah akan menjadi mangsa...hahahaha

oke lar tuh drpd aku wat keja jahat yang laen kann..
hahaha..
bkn per, hidup aku ni cam xde benda sgt nk wat n nk pk.
so, mslh sekecik nih pon aku leh tension..
tp takde lar tahap gabann

huhuhuhu
lg byk aku merepekk lg nyampah aku sndiri baca blog nih..
hahah..

dat's ol folks !

see yaa.
muakcxzsfjsjgieghe!

2 comments: